donderdag 4 september 2014

Liefs uit Antwerpen












































Langzaam maar zeker wordt het appartement ons huisje
Zijn we inmiddels aangesloten op gas, water, licht en wifi
Zit ik euforisch op de fiets en
fluistert meneer TomTom de juiste weg in mijn oor

Een warm welkom op de School om de Hoek
Elvis begon haar Zevende jaar met twee dagen aan Zee
Rover voegde zich dapper in de Vierde Klas
Wolf leerde zijn Koningsletter en schreef zijn eerste woord IK in bijenwas
en Maantje Piet bakte broodjes in de peuterklas

Een zeer goede eerste week aan de andere kant van de grens!

14 opmerkingen:

Roos zei

Vierwerf hoera voor jullie dappere kinders! De school om de hoek klinkt als een warm bad.

sanneke zei

Wat anders zal het zijn, in de stad vergeleken met het dorpje waar jullie woonden. Bruiserdebruis! Dat het jullie maar heel goed mag bevallen.

Unknown zei

Yes! En wat hebben ze daar over de grens prachtige namen!

Greetje zei

Fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben.
Toch altijd weer een gok.

oma leentje zei

Mooi dat het allemaal zo goed aansluit, wat hou ik toch van de vrijeschool Of zoals in België De Steinerschool. Heerlijk lijkt me dat Nooit meer uitleggen wat dat vrije betekent. In ieder geval niet rotzooi maar aan Maar een warm bad. Geluk daar in het zuiden voor jullie met gezin

froeliesjes zei

Geniet ervan! Ik mis Antwerpen nog elke dag en geniet zo van je foto's. (Voor het werk van ml naar vs verhuisd.)

Spaarmoeder! zei

Leuk dat het zo goed gaat en dat het appartement aangesloten is! Zaterdag gaan we ook weer naar Antwerpen en het is voor het hele gezin genieten!

NOVY zei

Ik was een beetje blijven hangen bij dat jullie uit jullie fijne huis weggingen, maar wat klinkt dit heerlijk! Heel veel geluk in Antwerpen!!

Franca zei

Spannend hoor!
Veel geluk in het Antwerpse!

LEHTI zei

Wolf Travolta :-)

Corine zei

Wat heerlijk dat alles zo fijn verloopt! Spannend lijkt me dat; een nieuwe stad verkennen! En dat je steeds beseft dat die mooie plek je thuis is...

Suzanne zei

Een warm welkom daar over de grens, zo te lezen.
En wat ik ook nog even kwijt wil: ik geniet zo enorm van je schitterende fotobeelden. Dank voor het delen!

Ingrid zei

Wat fijn dat de kinderen het naar hun zin hebben. En jullie ook natuurlijk. Altijd weer een gok. Heel veel plezier en geluk daar in dat 'verre' Antwerpen.

Sarah zei

Welkom in antwerpen en op onze school !