vrijdag 22 juli 2011

DWZI - WolfTime















Wolf was aan de beurt
voor een Uitstapje met Mama en Maantje
dat hoeft niets groots te zijn
Een Ijsje en Boodschapjes in de stad voldoet
Een bezoekje aan Kolder & Chapeau
maakte het extra feestelijk voor onze HoedenMan
Hij koos een prachtig Engels Speurneuzen Exemplaar

en de grote hond mocht ook best mee
leuk voor in de tuin vond Wolf



Bezoek ook de andere DWZI-ers
Je vindt ze hier



ps Het vrolijke Regenboogpak en Pilotenmutsje
kreeg Maantje van
Anki en Casper :-)

30 opmerkingen:

Iris Vank zei

Wat is Wolf een stoere broer. Hij lijkt ineens zoveel groter! En Maantje in dit pakkie: aggos, wat lief!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Maan is een plaatje & HOERA voor Wolf, zijn hoeden & zijn lolly :-)

Anki zei

Wat een heerlijke kinders! :D Ze zijn prachtig!

Roos zei

Dat was met een volle bak terugrijden dus!
Fijn weekend lieverds -x-

Sigrid zei

Wat een leuk dagje zo samen
Mooie hond heeft Wolf uitgekozen, die waakt nu vast goed over jullie :-)

fijn weekend!

Annemiek zei

Gezellig! Toffe hoed ook :o)

Daan zei

De hond hebben we toch maar laten staan; paste net niet in de achterbak, hij torende boven mij uit en koste slechts 350 E en dan te bedenken hoe groot zijn drollen wel niet zouden zijn ;-)

de mrlinky staat inmiddels klaar, dat vergat ik gisteravond!

Happy DWZI :-)

Handige An zei

Heerlijk! die tweede foto :)

Met den lollie in den hand, komt men door ganzer land!

maarnietvangrijs zei

Supperlief, allebei! Ik heb net mijn dwzi per ongeluk 2 keer op de lijst gezet, kun jij dat herstellen? De bovenste link klopt niet. Dit soort dingen moet ik ook niet doen met 1 kind op mn buik en 1 kind op mn hoofd...

Daan zei

Herkenbaar ;-) ik krijg de verkeerde link ook niet weg maar men klikt dan wel door naar tweede neem ik aan

Jolanda zei

Wat een stoere boy.

maarnietvangrijs zei

Ok, dank je!

Esther Duijzer zei

Stoere naam, stoer kind, en stoere hoeden, wat wil je nog meer ;)

Mireille zei

Heerlijk een beetje privé aandacht van moeders.
Mijn meiden genieten er nog steeds van.
Wat is die Wolf toch een lekkere kerel!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

wat een heerlijk uitstapje. Mist Wolf het niet dat hij de jongste niet meer is? LIjkt er op dat het prima gaat, fijn!

Anna zei

Oeh, dat klinkt als een gezellig uitstapje!

MUS zei

haha tuurlijk moest die hond mee :)

en dat is een heel fijn winkeltje in boz. kom er te weinig, en meestal als ze nog dicht zijn.

CdeV zei

ziet eruit als een heerlijk uitje!

vervlogen dagen zei

In het vervolg op Het Paard van Sinterklaas komt een hond voor met de poetische naam Grote Stinkende Drollendraaier, daar deed 'ie me toch een beetje aan denken. Gelukkig was 'ie stinkend duur.

Greetje zei

Daan, ik vind het weer moooooooooi :)

Redeker zei

mooie wolftijd!!
en wat een hond erbij, ik hoop dat die een beetje zoet is en ook af en toe slaapt net als wolf en maantje...!!

Anoniem zei

Hihihi, die sokjes van Maantje!

Ik had gisteren ook een mamma-dagje met zoon Daan! (derde in de rij van vier). Heeeerlijk en gezellig!

Groet, Pascalle

Jolanda zei

Wow, wat een geweldige hoed!

Fien zei

Goeie keuze Wolf! (en flauw hoor, dat die hond niet mee mocht ;-))

Unknown zei

kan ik ook intekenen? op wolftijd?
en maantje neem ik er zo bij hoor.
lijkt me dikke pret!

Patricia zei

Wolf heeft een goede smaak!
Pakje een muts van mijn zijn ook geweldig!!

Nienke Weick zei

De meeste 'stomme' dingen kunnen feestuitstapjes worden, met kinderen erbij. :-)

En een stijlicoon is het. Die Wolf.

**EYE-SNACKS** zei

sje,die hoed..helemaal gaaf.
Oh,wat is ie toch lekker moe van alle indrukken.

liset*soil zei

Zo gezellig, lekker met z'n drietjes op stap!

Connys Cottage zei

wat leuke photos.


hugs Conny