vrijdag 3 juli 2009

Pablo & Neruda











15 opmerkingen:

sanneke zei

Wat een coole cojboj!

Knofje zei

Wauw Daan, je hebt echt talent! Die stempel is zóo mooi geworden!

(wat nou tropenrooster trouwens ;)

MUS zei

super!
en vakantie is ook film.

Greetje zei

Het is wéér een hele leuke blog geworden :)

Anoniem zei

En de film........ die is zo mooi.

Greetje zei

Niet anoniem ik ben het :)

Daan zei

@ Knofje; tropenroster is langzaam afkicken ;-) en Pablo is vandaag echt jarig dus wel zo leuk om toch even te posten ;-)

@ Greetje; jaaa, die film, zo mooi!

@ Mus; Vakantie = zeker film, heel veel films!

Elly zei

wowwwwwwwwwww gaaf ;-) je maakt echt superleuke stempels en die film mmmmmmmmm ;-)

Maartje zei

sjee wat een mooie stempel. maak je ze eigenlijk ook op bestelling? ik maak veel kleding enzo zelf en het lijkt me heel cool om mn eigen merk te kunnen stempelen!

susan zei

VET en wat een leuke kapstok

Marjolijn zei

Ahhh Pablo...
'He who says beautiful things'

That's the meaning of his name, ánd what he wrote!

En voor de kleine Pablo: Die zal vast héél blij zijn met jou moois!
Anna als je dit leest:
Gefeliciteerd met je kleine man!

zomerzoentje voor jou Daan, dank je wel voor weer een fijn (her)lees en kijkidee!

Simone zei

Mooi weer...

la lune dans le ciel zei

ma réponse à ton post est ce merveilleux poème de Neruda that I posted on my blog !Bises !

Daan zei

@ Maartje; nee, ik werk niet op bestelling maar je mag me altijd mailen, dan verzinnen we iets leuks.

@ La Lune; je va voire (? mmm c'est difficult, francais ;-))
-x-

erika zei

leuk, leuk, leuk.....